2010. március 22., hétfő

Ez jó marketing?

A mai postában egy 3000 Ft-os ajándék elnyeréséről értesített egy nemzetközi, lakberendezéssel, dizájnnal foglalkozó folyóirat magyarországi kiadása. Előfizetésért kaptam, cserébe. Az ajándék a Sofitel Hotelbe szól, SPA szolgáltatásokhoz lehet igénybe venni.
Itt már egy kicsit gyanússá vált a dolog, és eszembe jutott Mátyás király, és az ő ajándéka. Kiváncsiságból fel is hívtam azonnal a szálloda wellness részlegét, és érdeklődtem, mire is tudnám beváltani ezt a kupont. A részleg vezetőjének tájékoztatása szerint egy hátmasszás 6000 Ft-ba, egy vitaminos arckezelés 12-15000 Ft-ba kerül náluk. Ezek az alap szolgáltatások, ha másra vágyom, természetesen arra is van lehetőség.  
 
Sofitel Hotel Budapest

 
 
Tehát ahhoz, hogy fel tudjam használni a nyereményemet, két- háromszoros árat kell fizetnem.
Itt jön tehát a képbe Mátyás király, amikor megkapja a lánytól a galambot, ami azonnal elrepül: "...ajándék is meg nem is..." Hogy ez akkor most jó marketing fogás-e, azt erősen kétlem.
 
Ugyanakkor mégis tudok örülni ennek az ajándéknak, hiszen nem láttam még a szállodát közelebbről, és csak fényképekről, újságcikkekből tudom, milyen gyönyörű lett. 
Megragadom tehát az alkalmat, és megnézem belülről is. És könnyen lehet, hogy még egy wellness
szolgáltatást is igénybe veszek.

2 megjegyzés:

Tetszett a bejegyzés? Mondd el, mire gondolsz!